At studere fra en anden by (AU)

Kære kollegaer

Kan man godt læse fra en anden by?..dvs forelæsninger og en del holdtimer forsømmes.
Kører kun til obligatoriske timer selvfølgelig.

Det drejer sig om 3 semster og resten af studiet sådan set.

NOGEN DER HAR ERFARINGER ELLER MENINGER?

SKYD LØS!!! DET ER ENORMT VIGTIGT

Det skulle nok kunne lade sig gøre, vil jeg mene. Jeg er igennem det meste af mit studium stort set kun kommet til obligatoriske timer, og nu har jeg nået 11. semester :wink:

apopov

[quote=“apopov”:1i107mo2]Det skulle nok kunne lade sig gøre, vil jeg mene. Jeg er igennem det meste af mit studium stort set kun kommet til obligatoriske timer, og nu har jeg nået 11. semester :wink:
apopov[/quote]

Waw, det er flot.
Jeg håber, jeg kan gøre det samme. Jeg skal ihvertfald forsøge nu…
Glæder mig til det ihvertfald…

Tak for svar, som absolut hjælper mig
Mvh

apopov:

dvs., at du begyndte at læse medicin som 17-18 årig - kan se du er agivet til 23…

tror det første gang det er sket. flot

Jeg siger mange tak - ja, jeg var 18, da jeg begyndte at studere, men det skal så også siges, at jeg fyldte 19 to måneder senere :slight_smile:

apopov

[quote=“AULorenzo”:10p6hi6n]apopov:

dvs., at du begyndte at læse medicin som 17-18 årig - kan se du er agivet til 23…

tror det første gang det er sket. flot[/quote]

Sorry off-topic :wink: Men nej tror ikke det er første gang. Det sker faktisk engang imellem at det lykkedes helt unge at starte på medicin, men selvfølgelig endnu flottere hvis det lykkedes dem at blive færdige på normeret tid som 23-årrige. Odense havde faktisk for nogle år siden en kun 17 årig som startede på studiet. Skyldtes bla. tidlig skolegang (1.g’er som 14 årrig :lol: ) og han fyldte hvis også 18 kort efter han var startet, men han blev nu hurtig ‘kendt’ som ham den 17 årige. Både fordeler og ulemper tror jeg hehe :smiley: Du kan læse en artikel om ham her: http://www.fyens.dk/article/763896:Oden … nd-paa-uni

[quote=“Texmex”:2nrposlu][quote=“AULorenzo”:2nrposlu]apopov:

dvs., at du begyndte at læse medicin som 17-18 årig - kan se du er agivet til 23…

tror det første gang det er sket. flot[/quote]

Sorry off-topic :wink: Men nej tror ikke det er første gang. Det sker faktisk engang imellem at det lykkedes helt unge at starte på medicin, men selvfølgelig endnu flottere hvis det lykkedes dem at blive færdige på normeret tid som 23-årrige. Odense havde faktisk for nogle år siden en kun 17 årig som startede på studiet. Skyldtes bla. tidlig skolegang (1.g’er som 14 årrig :lol: ) og han fyldte hvis også 18 kort efter han var startet, men han blev nu hurtig ‘kendt’ som ham den 17 årige. Både fordeler og ulemper tror jeg hehe :smiley: Du kan læse en artikel om ham her: http://www.fyens.dk/article/763896:Oden … nd-paa-uni[/quote]

Jeg kommer også til at være en af dem, der starter som 18 :slight_smile: Glæææder mig!