AU bachelor som fjernstudie ?

Tror I at det ville være muligt at læse bøgerne og kun møde op til de store prøver?

Jeg er kun lige færdig med 2. semester, men indtil nu ville jeg ikke kunne. Det kommer selvfølgelig an på, hvordan du lærer bedst, men jeg har personligt ikke læst særlig meget og til gengæld fået meget ud af forelæsninger og holdtimer.
I anatomi handler det også meget om at se tingene i tør- og vådsal, da et atlas ikke altid ligner virkeligheden, ligesom histologi nok også er lidt svært, hvis man kun har histoviewer til rådighed og intet mikroskop.
Ud fra egen erfaring indtil nu, kæmpe nej - men der er sikkert nogen som kan, de er bygget af noget andet end mig :exploding_head:

1 Synes om

Det har jeg gjort (sådan cirka). Jeg har deltaget i stortset al undervisningen på 2. semester samt lab på 5. (obligatorisk), men derudover har jeg kun læst hjemmefra. Undervisningen giver simpelthen et for ringe udbytte for mig til at jeg gider bruge tiden på det. Jeg bruger dog mange andre redskaber end blot bøgerne.

1 Synes om

Af nysgerrighed, hvad er det for andre redskaber end blot bøgerne du bruger? @MeowMisser