AU efterår 2011 - er du med? :)

Kære kommende kollegaer

Først og fremmest: rigtig hjertelig tillykke med optagelsen!
Det kunne være rart at finde ud af hvem man kan forvente at møde om ikke så længe. Jeg regner i hvert fald at møde op d. 25. kl. 8!

Vi ses! :up:

Mange hilsner
Mignon
(optaget gennem kvote 2)

Hej Mignon!

Du kan i al fald forvente at møde mig d. 25 kl 8. Jeg er også blevet optaget på Lægevidenskab på AU.

Jesper

[quote=“kellemann”:25pudj3x]Hej Mignon!

Du kan i al fald forvente at møde mig d. 25 kl 8. Jeg er også blevet optaget på Lægevidenskab på AU.

Jesper[/quote]

Hej Jesper

Det er super! Så er vi der i hvert fald 2 ud fra et par hundrede :slight_smile:

Vi ses :up:

Mvh
Mignon

Tillykke Mignon, så skete det endelig!

Mange tak skal du have IdaIda! Det er stort :smiley: (mangler smiley med glædestårer i øjnene, hi hi)

Vi ses nok derude og skrives ved herinde!

Knus
Mignon

Jeg kommer også! :smiley:

Tillykke med optagelsen og velkommen til verdens bedste studie :slight_smile: Vi ses på medicinerhuset!

Hilsen Lis-Ann (9.semesster AU)

[quote=“Lis-Ann”:17cpkr1l]Tillykke med optagelsen og velkommen til verdens bedste studie :slight_smile: Vi ses på medicinerhuset!

Hilsen Lis-Ann (9.semesster AU)[/quote]

Tak tak :slight_smile: Ih, hvor jeg glæder mig :smiley: Og er bare så nysgerrig efter at få skema, så jeg får lidt fornemmelse hvad vi går i møde (synes ikke man kan danne sig overblik fra AU’s hjemmeside, når man ikke ved hvilket hold man er på og sådan).

Og vi ses bestemt, men det er ikke sådan lige at kende folk ud fra deres ‘studmed alter ego’ :stuck_out_tongue:

Knus
Mignon

Hej!
Ja jeg fik at vide her i tirsdags at jeg også er en af de heldige der skal møde i stakladen nu på torsdag! Så vi ses nok, hvis ikke på rusturen så på torsdag :slight_smile:

[quote=“Lene PV”:2kbg0cuq]Hej!
Ja jeg fik at vide her i tirsdags at jeg også er en af de heldige der skal møde i stakladen nu på torsdag! Så vi ses nok, hvis ikke på rusturen så på torsdag :slight_smile: [/quote]

Super Lene! Tillykke med optagelsen!

(Jeg skal bestemt med på hytteturen :slight_smile: )

Kh
Mignon

Jeg tænkte også mere på hvis vi ikke ender i samme hytte :slight_smile: - men det skal nu nok blive en rigtig fed tur uanset!

Mignon - hvad hold er du på? Kan ikke finde nogen med dit navn, i nogen af holdlisterne? :slight_smile:

Mvh Andreas

[quote=“Andreeeeas”:opipz8jk]Mignon - hvad hold er du på? Kan ikke finde nogen med dit navn, i nogen af holdlisterne? :slight_smile:

Mvh Andreas[/quote]

Næ næ, det kunne du ikke, fordi jeg hedder noget helt andet :slight_smile:

Jeg er på hold 4 og så vidt jeg så er du på hold 2, ik’ :slight_smile:

Jo, er på hold 2 :slight_smile:

jeg kommer og siger hej :wink:

Mvh Mignon :smiley: