AU skema - hjælp ønskes

Kære alle

Der er endeligt kommet infomaterialet fra AU og undertegnede forventede, at der fulgte et lidt mere overskueligt skema med, i stedet for løsark for hvert fag. Derfor vil jeg spørge de mere garvede studerende om der gemmer sig, et eller andet sted, en elektronisk udgave hvor der er vist et mere sammenhængende forløb, evt. med skelnen mellem obligatorisk vs. non obligatorisk undervisning… Det kan være at man endnu ikke har adgang til det, men at det findes :slight_smile:

På forhånd tak
Mignon

Først og fremmest velkommen på studiet :slight_smile:

Desværre må jeg skuffe dig og sige at den slags desværre ikke findes for medicinstuderende på AU. Kan anbefale at du sætter dig sammen med en anden fra dit hold, og skriver jeres undervisning ind på en alle de mange gratis kalender-tjenester der findes på internettet, og sender linket ud til de andre på jeres hold.

Mvh. Kristian

Hej Kristian

Tak for svaret og mange tak for velkomsten!!! :smiley:

Øv, øv, øv… det lyder ikke rart med det skema. Og det gør sagen ikke bedre at tidspunkterne for nogle dele af kurser (hæng mig ikke på om hvad det er, har ikke informaterialet ved hånden) kommer pr. opslag på tavlen eller ved studiestart, osv.

Der er vel ikke andet at gøre end at væbne mig med tålmodighed til vi mødes i næste uge og får lidt indføring i ‘sagen’ af vores kyndige tutorer 8) .

Mvh
Mignon

Hahahaha, du ønsker service og studentervenlige skemaer fra AU? :lol:

Nej, glæd dig i stedet til 12 semestre med ubrugelige tidsplaner, som du selv med nørkle med i Google Calendar indtil du opdager, at 20% af timerne lapper ind over hinanden, aflyses med kort varsel, eller at du forventes fra Marselisborg til Skejby på 15 minutter. :smiley:

[quote=“SokratiskGrisk”:3kz31d82]Hahahaha, du ønsker service og studentervenlige skemaer fra AU? :lol:

Nej, glæd dig i stedet til 12 semestre med ubrugelige tidsplaner, som du selv med nørkle med i Google Calendar indtil du opdager, at 20% af timerne lapper ind over hinanden, aflyses med kort varsel, eller at du forventes fra Marselisborg til Skejby på 15 minutter. :smiley: [/quote]

Ok, nu fik du altså smilet frem hos mig :lol: :lol: :lol:

Hvis jeg blot turde videresende din kommentar til hr. Allan Flyvbjerg og studienævnet … :!: :idea: