B10 og B12 på samme tid?

Hey alle!

Er der nogen herinde der har erfaring med at tage B10 og B12 på samme tid?

Det kan sagtens lade sig gøre. Mange fra min årgang har taget b10 og b12 på samme tid, dog fik mange af dem 02-04 til b10 (de har ikke fået svar på b12 endnu, men karakteren ligger nok omkring den de fik på b10). Så hvis karakteren ikke er en prioritet kan det sagtens lade sig gøre.
Men som jeg har skrevet tidligere skal du være lidt påpasselig med at tage dobbelmodul med b10, nu hvor de har ændret eksamenformen. Gældende for E23 er eksamensformen ændret fra 2 timer ren MCQ til 3 timers kombineret eksamen bestående af ca. 50 mcq og 4-5 kortsvarsopgaver. Da din årgang kommer til at være de første med den nye eksamensform, kan sværhedsgraden på b10-eksamen ikke umiddelbart vurderes.
Jeg har også optaget forelæsninger for b10 (og b5, b6, b7, b8 og b9), så hvis du er interesseret kan du (eller andre) skrive en pb med din/jeres studiemail.
Håber det hjælper!!

4 Synes om

Fedt, tak for svar! Jeg må lige genoverveje så, nu hvor eksamensformen er ændret…

Vil du måske sende b7 (og evt også optagne forelæsninger for senere semestre) til mig? :pray:t2:

Hej.

Har du mulighed for at sende mig forelæsningerne?
[email protected]

Mange tak.

Hey, har du mulighed for at sende video til B10? - min email er vabui13.student.sdu.dk. Jeg takker mange gange på forhånd. :heart:

Hej!

Kan du også sende mig dem på masi-saffi@hotmail. com

Kan du også sende mig dem på [email protected] :innocent: :innocent: :innocent: :innocent: :innocent:

Jeg vil meget gerne også have forelæsningerne! :slight_smile: meget gerne til min mail [email protected]

Det er selvfølgelig uden u efter dk, beklager!

Hej i222
har du mulighed at sende optagelserne til b10
mange tak

Hejsa
Jeg så, at du har forelæsninger til b9 - gælder det også diagnostiske fag? Min mail er: [email protected]
På forhånd tak og god weekend

Fik i nogensinde fat i optagelserne?