B2 Bevægeapparatet: Er der nogen som stadig ikke har bestået dette fag?
ift. semesteret efter man normalt skulle have bestået faget og senere
altså bare generelt, dem som er forsinket pga. bevægeapparatet og hvor længe ![]()
Det kan være man er blevet forsinket på grund af barsel eller andre årsager ![]()
Jeg har ikke bestået det men jeg går ikke på SDU
Hvornår skal du op?
Jeg skal op i januar 2024 ![]()
1 Synes om