Hej alle
Jeg står i den trælse situation, at jeg ikke har bestået B2 og derfor skal til reeksamen i august. Jeg har virkelig brug for hjælp til, hvordan jeg bedst muligt kan forberede mig denne gang.
Til anatomi-delen har jeg brugt Anki, ældre eksamenssæt, kompendiet, tegnet strukturer, set videoer og Kenhub. Til embryologi har jeg også læst i kompendiet, og til fysiologi har jeg deltaget i FADL’s B2-eksamensforberedelseskursus. Jeg føler derfor, at jeg har prøvet flere forskellige studieteknikker, men alligevel er det ikke lykkedes mig at bestå.
Jeg er i tvivl om, hvad jeg skal gøre anderledes frem mod reeksamen. Er der nogen, som har været i samme situation og efterfølgende bestået? Jeg vil meget gerne høre, hvordan I strukturerede jeres læsning, hvilke materialer I brugte, og hvad der gjorde den største forskel for jer.
Jeg tager meget gerne imod konkrete råd, forslag til læseplaner eller hjælp til, hvordan jeg kan identificere mine største faglige huller. Jeg vil virkelig gerne bestå denne gang, men har brug for vejledning til at lægge en mere målrettet og effektiv plan.