B4 eksamensopgaver med svar, før 2023

Kære medstuderende

Jeg står i den situation, at jeg ikke har adgang til alle eksamensopgaver med tilhørende løsninger (da det ikke er alle der er inkl. rettevejledning på de gyldne drev), og jeg oplever derfor udfordringer med at finde frem til, hvordan enkelte af opgaverne skal løses. Jeg kan ikke umiddelbart finde de relevante løsningsmetoder i forelæsningsmaterialet, og jeg oplever desuden, at ChatGPT ikke altid giver pålidelige svar.

Jeg vil derfor høre, om nogen skulle have et tidligere eksamenssæt med tilhørende løsningsforslag eller rettevejledning, som de vil være behjælpelige med at dele.

På forhånd mange tak for hjælpen.

B4: Gentik? Jeg har alle til med F26

PRÆCIS!! ville være fremragende hvis du ville sende :ok_hand:

Hej igen - abc123 var meget behjælpelig, men jeg mangler stadig fra før 2023 :slight_smile:

Hejsa, har du tjekket de gyldne? :wink:

Allways :folded_hands: har brugt det der var, men der mangler en del med svar til, desværre :smiling_face_with_tear:

Træls jeg ikke kunne være mere behjælpelig. Ofte når der mangler eksamenssæt, skyldes det dels en ændring i læringsmål, dels at de bare ikke har uploadet dem. Håber du finder det du mangler!

Tak for tippet :slight_smile: jeg forstår, mit formål er egentlig at dække emnerne så godt og grundigt jeg egentlig kan både med nyt og gammelt, så ønsker rigtig meget også de gamle eksamenssæt