B5 eksamen jeg har brug for råd på anatomy

Hej!

jeg skal til eksamen på b5 på sdu, og jeg er meget i tvivl om hvordan man skal læse på anatomy.
Jeg kan se at der på gamle set er kun 1-2 spøgsmål i skriveopgave,hvor man skal lave anatomy.
Jeg synes at anatomy er svært, og jeg er bange for ikke at kunne huske eller nå det hele, fordi der også er det fysologiske, som jeg synes er svær.

Hvad gjorde I andre? HUskede i alle 300 standarsdvar eller sorterede I ud i det? Og kan man godt bestå, hvis man ikke kan den anatomyopgave men man har alla anatomyMCQ rigti foreksemple? Er der en god stratigi?

Mange hilsener og tak fordi i vil svare mig.

Jeg kører ankikort med Johns standardsvar. Er også på b5 lige nu.

men lære du alle ankikort og hvor meget tid har du at af i forhol til resten??

Jeg vil nok mene jeg bruger lidt for meget tid på anatomi delen i forhold til fysiologi delen. lige nu er det ca. 50/50. Tror godt du kan bestå B5 selvom du ikke får begge opgaver 100% korrekt, da der stadig er spot eksamen som primært er anatomi jo. Så hvis du klarer dig dårligt til den skriftlige eksamen i anatomi delen, er det jo bare om at klare sig rigtigt godt til spotten.

tak fordi at du ville svare mig!

1 Synes om

Hejsa sdumedstud.

Jeg har set dine opslag og går også på B5 nu.

Ville ønske at jeg kunne hjælpe, men jeg er i samme båd og synes modulet er ENORMT svært.
Angående anatomien synes jeg at det giver bedst mening at tage dem for hvert organ - og marker de du ikke kan - også videre til det næste. Det umuligt at kunne alle 300 og derfor har det hjulpet mig at have fokus på de jeg ikke kan også ikke mere end det. Anatomi fylder kun en lille del, så om det nok ikke skal gå hvis du ikke svare 100% rigtigt?
Jeg så også dig opslag omkring at du læser alene og det må godt nok være hårdt. Hvis det er af fri lyst er det selvfølgelig dit valg og helt okay, men jeg vil bare sige at det hjælper markant have 2 eller bare 1 medstuderende man kan snakke om både med studiemæssigt og men også andre ting

Når det er sagt er næsten 99,9% sikker på jeg dumper da jeg simpelthen synes dette modul svært. Men det er også okay! Det vigtigste er at du får lært noget og har forsøgt. Husk at det bare er en eksamen og ikke verdens ende hehe. Jeg hepper på dig og andre der skal til eksamen
HELD OG LYKKE !!