B6 ernæring og frustration

Hej!

Jeg skrive da jeg tror jeg har brug for lidt opmuntring/råd

Jeg skal op i B6 på tirsdag.

Jeg har været til alt undervisning og læst løbende.
Koncentret over julen og lige siden.

Men sidder og laver eksamenssæt nu og kan løse under halvdelen.

Jeg er grædefærdig.

Synes jeg høre alle sige b6 er nem, og årgangen over mig at de næsten ikke læste men bestod allgevel

Er jeg bare dum? (Forstå mig ret). Eller er der abdre der også synes den er svær? For så kuk-kuk, sig en lyd!
Føler mig virkelig ensom i det.

Og har nogen den gyldne opskrift til at bestå? Har 4 dsge til skriftlig, og 6 til spotten. (Spot har jeg styr på. Fik 18/20 i prøvespot).

Mange hilsener
En der græd på læsesalen i går

2 Synes om

Hej SduMedStud,

Jeg synes B6 var vildt svær, men jeg synes du skal klø på - det var som om det hele faldte på plads den sidste dag. Jeg græd også en enkel dag på cyklen hjem.

Jeg blev bare “ved” med at lave eksamenssæt, men i et lidt langsommere tempo og lavede opslag i bøgerne, når jeg havde “ramt” forkert. Så skrev jeg den opgave ned på et ark, og lavede den igen til slut på dagen, men bare mundtligt eller i stikordsform til den sad der.
Det gav mig rigtig meget.

kh

1 Synes om

Tak Lillefod :heart:
Er glad for at du tog dig tid til at svare mig!
Giver alt jeg kan med eksamensset, og så håber jeg at jeg på mandag får eb åbenbaring!

Igen tak :orange_heart:

1 Synes om

Jeg skal også op på tirsdag i B6 og synes også at det er rigtig svært!
Dem jeg taler med på skolen synes også der er rigtig svært. Så du er bestemt ikke alene :slight_smile:

Hej SduMedStud
Kan regne ud, at du nok sidder til eksamen i dag. Jeg krydser fingre for, at det går dig godt.
Som hovedregel, så a l d r i g lyt til, hvad andre mener om modulet. Man lærer på forskellige måder, har forskellige interesser mv.
Jeg synes selv, at B6 var enormt svært, og undervisningskvaliteten var meget vekslende - og de eksamensopgaver som stilles, er meget tricky.
Til en anden gang, så kan et FADL kursus virkelig være en hjælpende hånd. Kurset hjalp i hvert fald mig med at bestå eksamen

KH

1 Synes om