B7: Videnskabelig metode 3

Hej alle

Nogen som kan forklar hvad B7 videnskabelig metode 3 helt præcis går ud på? Er der mødepligt? Er det opgave? Hvor meget udbytte skal man ligge i det? Jeg overvejer at tage det før tid, men vil gerne lige vide hvad det helt præcist er, mere specifikt om hvad er og hvad er ikke obligatorisk. Kan ikke finde noget hvad angår obligatorisk inde på sdu hjemmesiden

Tak

Intet obligatorisk, eksamen skrives over tre dage.

Tak, er det en stor opgave? Hvad er de formelle krav? Overvejer at tage den med B5 nemlig. Det skal siges at jeg har haft faget tilsvarende B5 fra Aalborg, og derfor “tør” jeg tage ekstra oveni.

De har vist ændret det, så man istedet for at skrive opgaven selvstændigt skal skrive den i grupper. Selve undervisningen er ikke obligatorisk at komme til.

7200 tegn fordelt på 3 spørgsmål omhandlende en artikel man læser og 2 spørgsmål ang. en klinisk case. Det svære er at formulere noget der giver mening på så få tegn.

Mødte ikke op til undervisningen og vores gruppe var færdig med eksamen kl 17 (og eksamen blev udleveret kl 10). Ellers så læs fagbeskrivelsen.