Kære alle
Nogen som har tips og tricks til at bestå B9? er det udelukkende at få kørt eksamenssæt? Jeg synes jo det er spøjst, at anatomi fylder så meget undervisningen, men at der til eksamen ikke er meget eksamen. Hvad har folk gjort?
Kære alle
Nogen som har tips og tricks til at bestå B9? er det udelukkende at få kørt eksamenssæt? Jeg synes jo det er spøjst, at anatomi fylder så meget undervisningen, men at der til eksamen ikke er meget eksamen. Hvad har folk gjort?
Hej Cancouver,
Jeg synes anatomi fyldte super meget og relativt få spørgsmål til eksamen, men de spørgsmål er meget specifikke og der er ikke nogen spot til at redde en masse makropoints. Samtidig er det ikke så intuitiv anatomi for de fleste - jeg synes man i organkurserne nemmere kunne tænke sig lidt til nogle ting med enten kar eller relationer, hvor man i det mindste kunne sikre sig nogle points, i de spørgsmål man ikke lige havde 100 procent på rygraden.
Eksamenssæt og holdtimeopgaver er nok vejen frem - jeg brugte også Bentes slides rigtig meget. Ham der underviser Cerebellums slides lidt mindre, det var ikke helt så godt husker jeg det som.
Tak for svar lillefod. Har du en ide/huske hvor mange år tilbage du lavede sæt? f.x har jeg tænkt mig at lave sæt fra 2024 til 2016. Tænker det er “nok”, hvad gjorde du?
Jeg lavede færre end det, nok kun 2021-2024. Og det var rigeligt, synes ikke der er noget som ikke bliver dækket til undervisning. Jeg husker fx B6 som havde nogle meget komplicerede mave-tarm fys opgaver hvor man kunne komme lidt ud og svømme
Vil du anbefale, at man bruger tid på at kigge/lære Johns standardssvar?
Jeg har altid kørt hans standardsvar, fordi i nogle sæt på andre moduler måske især, har det været nogle ultra specifikke spørgsmål der er kommet. Det er ikke sjovt at sidde til eksamen og blive spurgt til dannelse af ventrikelseptet, hvis man ikke har set hans svar