Bachelour bevis?

Hejsa,

jeg ville gerne vide hvordan bachelour beviset ser ud? :slight_smile:
hvilke titel får man? og får man også karakter eller kun bevis? og står karakter i en ark for sig eller i samme ark?
kan man mon også se om en person har dumpet en eksamen?
om hvornår man begyndte og hvornår man fik beviset?
overvejer nemlig at forlænge studiet, men gide nok ikke hvis det kommer til at står i beviset!

og hedder vi bachelour of science of medicine eller hvad?

Tacker så meget

Det består af en mappe med en række ark. Din titel bliver BSc i medicin. Dette fremgår af første ark. Derefter kommer 3 ark med dine karakterer og et ark med kompetenceprofil. Det fremgår kun hvornår du har bestået, ikke hvornår du er startet…

Cool!
Og Mange tak for svar. :slight_smile:

Beviset fra Århus vel og mærke… Skal ikke kunne sige om det er anderledes de andre steder…

KU’s er et tykt papir m. logo og guldrand og følgende tekst:

"Navn + CPR

har d. (dato) opnået bachelorgraden i lægevidenskab og titlen:
has on the (date) been awarded the degree of bachelor of science in medicine and the title:

bach.med.
baccalaureus medicinae

efterfulgt af dekanens og studiechefens underskrifter.
Går ud fra at den engelske (BSc.med.) kan bruges frit, da det jo blot er en forkortelse for den engelske oversættelse på diplomet.

Som bilag er karakterudskrifter og kompetenceprofilen - begge påført samme dato som selve diplomet, men ikke andre.

Waw, lyder sååå dejligt! Glæder mig til at få mit eget med mit eget navn og cpr! ville nok være mit livs største øjeblik…
og beroligende at det ikke står noget om at man har dumpet eller noget :stuck_out_tongue:

Men mange tak for jeres svar!
og god læselyst