Bare et spørgsmål

Hej alle,

Beklager hvis jeg poster i det gale forum - but here goes anyway:

Jeg har søgt ind på klinisk biomek. (kvote2) på SDU og har anvendt STUDMED.DK meget til at orientere mig vedr. optagelsesprøve mv (tak for det!). Jeg har dog spekuleret en del over om der findes en tilsvarende infoside for biomekere? Eller er denne en slags “fællesside”?

På forhånd tak!

Esben.

Jeg mener, dette forum hovedsageligt er tiltaenkt medicinsk relevante forhold.
Men du kan vel eventuelt spoerge studievejledningen paa SDU eller medstuderende.
Hvis der er en informationsside for klinisk biomekanik, er der helt sikkert nogen der, der kender den.

Hej Esben

Gå ind på FNKS’ hjemmeside (Foreningen af Nordiske Kiropraktorstuderende) som er de kiropraktorstuderendes studenterforening fnks.org. (Jeg er selv webmaster, så skal nok sørge for at du får svar:-))
Der er bl.a. et forum, hvor du kan stille alle de spørgsmål du har lyst til. Der findes også kontaktinformationer på alle mulige. Jeg kan også sagtens pege dig i den rigtige retning, hvis det er nogle specielle informationer du søger.
Jeg er selv tidligere medicinstuderende, men er skiftet til kliniskbiomekanik, så følger da stadig med her på siden:-) Det godt at være lidt tværfaglig!

Klinisk Biomekanik har også en side på SDU’s hjemmeside HER
Bl.a. kan faglig vejleder svare på rigtig mange spørgsmål.

Ellers skal du også være velkommen til at skrive til mig, så burde jeg kunne svar på rigtig mange af dine spørgsmål, og som minimum pege dig i den rigtige retning.

Håber det kunne hjælpe dig lidt :slight_smile:
Hilsen

Jacob
stud.manu.

Tusind tak for svarene! Jeg kigger mig omkring på siderne og skal nok give lyd, hvis jeg får brug for din hjælp! :up: