Besked m studiestart i Århus - hvornår?

Hej alle sammen…

Jeg er efter 3 års forberedelse ENDELIG blevet optaget på AU (kvote 2), og jeg skal starte torsdag d.30 august… Men har ikke fået videre besked, og da dagene langsomt begynder at gå, bliver jeg at blive mere nervøs - bøger, rusprogram osv.

Er det kun mig, som ikke har hørt noget? :cry:

Kh Maria

Hej, tillykke med optagelsen.

Fakultetets hjemmeside er desværre elendig (imho) og ikke let at finde rundt på. Hvis ikke du har modtaget det, ligger der et program på http://www.health.au.dk/menu550-da
Der står også at RUS-materiale til Efteråret 2007 forventes udsendt i starten af uge 34.

Jeg startede selv sidste år, og ud fra programmet ligner fremgangsmåden den samme. Hvis det er tilfældet behøver du ikke bekymre dig om bøger og rusprogram endnu - det gennemgås alt sammen af rusvejlederne de første par dage.

Du kan finde en bogliste på siden, men de skal ikke bruges de første par uger (nogle først om ½ år), så jeg vil anbefale at du venter. Dine rusvejledere vil have gode råd og vejledning til køb af bøger.

Hej med jer!
Dejligt med et link - har selv siddet og tænkt over hvornår vi mon ville høre noget :slight_smile:
Puh, hvor jeg altså glæder mig :slight_smile:

Eneste lille problem er, at jeg først har et sted at bo fra søndag d.2/9 - så tænkte lidt på om der er nogen, der har en sofa jeg kan låne fra torsdag til fredag?!
Ville være lidt træls at skulle med toget helt til Odense :wink:

Det blir fedt at møde jer alle sammen :wohow:

Kh Lærke

Hej,

jeg er selv i samme situation som jer andre, og i den forbindelse ringede jeg til universitetet for at høre, hvornår der blev udsendt materiale om studiestart.

De forklarede, at det var forsinket, men at det gerne skulle blive udsendt i løbet af den næste uge (uge 34), hvis vi er heldige…

Tak for det :up: Herligt herligt!

Uh, rustur allerede første weekend, cant wait :wohow:

Jeg er også hjemløs i det første stykke tid, så kan desværre ikke hjælpe dig, Lærke… Øv…

Til jer der akut mangler bolig i Århus, prøv at se denne pdf-fil

Alternativt, så se på kollegierne i Universitetsparken.

Så kom der ikke bare ET brev fra AU dumpende ind af brevsprækken, men hele TRE :smiley:
Tror ikke jeg får tid til at sove - skal bare :book: hele natten :lol:

Halløj:)
Jeg er også blandt de heldige der skal starte på torsdag - Jubii!! - Og har også modtaget de tre breve. Dog uden holdliste?! Er det meningen? Der står på læseplanen at vi er delt i 7 hold, men som sagt, ingen holdliste. Er der nogen der har modtaget sådan en, eller må jeg bare “væbne mig med tålmodighed” til tæppet løftes torsdag…?

/Pernille

Jeg har modtaget holdlisten i et seperat brev et par dage efter jeg fik de andre - er jeg den eneste der står i den situation? :slight_smile:

Det lyder spændende… Det er jo bare en af de ting man er meget spændt på, hvem det lige er man kommer i klasse med :slight_smile:

Står jeg på din seddel :smiley:

Hvis du skriver dit fulde navn, så skal jeg da se efter :slight_smile:

Har fået brevet :slight_smile:
Da jeg sad og brokkede mig over jeg ikke havde fået det blev min kæreste pludselig stille… Han havde glemt at give det til mig, det lå mellem en masse reklamer… :smiley:

Er på hold nummer 5 :slight_smile:

Hejsa…

Stort tillykke med optagelsen :slight_smile:

Mht. AU så skal du og de andre vist forebered jer på, at i AU går tingene ikke som det gør andre steder. De er langsomme og kommunikationen er næsten også helt ned på begynder-niveau…

Men held og lykke med det hele…