jeg ved at Herlev- og Gentofte Hospital ansætter nybagte studenter til at tage blodprøver og lave EGK-målinger, og er selv interesseret i ansøge til sommer (andet sabbatår). Er der nogle her, der har info ift. hvordan man søger/hvad man skal vedhæfte i ansøgning. Har hørt fra nogen, der har hørt fra nogen, at man bl.a. skulle vedhæfte snit og fravær fra gym. PS. hvis i har forslag til andet spændende sabbatårsarbejde til kommende medicinstuderende, må i meget gerne komme med anbefalinger. På forhånd tak!
Find noget der er fedt, så du hurtigt kan få lavet en god opsparing, uden det føles som en kamp!
Om det er at sidde i kassen i Netto, være pædagogmedhjælper eller køre FLEXtrafik er underordnet ift. studiet ( med mindre du søger KV2), hvis du er glad for at gå på arbejde, så ruller dagene hurtigere, og du bliver glad for en god opsparing, når det kommer til studiestarten!
Personligt har jeg bl.a arbejdet som rengøringsassistent. Langt fra studierelevant, men jeg kunne gå og høre podcast imens, og det var nu meget hyggeligt
Jeg har været i dialog med en fra Herlev som sagde de manglede her i December (snakkede med hende for mange måneder siden), hvortil jeg sendte ansøgning og gymnasiekarakter samt fravær, blev ret hårdt ghostet efterfølgende, så regner ikke med at det er noget de gør længere desværre