Boganbefaling til B9 (Hjerne)?

Er der nogen som har nogle gode boganbefalinger til at hjælpe med at lære om hjernen?
Sidder lige nu med Nolte’s og det er ikke den mest overskuelige eller pædagogiske bog at bruge som opslagsværk. Desværre er vores underviser slides heller ikke særlig overskuelige, så er lidt på bar bund.

jeg har både nolte og brodal.

for mig var det sådan at efter jeg var færdig med læsning/forståelse af hele pensum har jeg læst hele nolte og det gav perfekt mening. brodal er også super fint ift. ilustrationer især til kapitlerne om afferente/efferente.

jeg fik glæde af dem begge. men du har jo allerede nolte, måske bliver det tilstrækkeligt.

Tror gerne på den er god efter man har styr på pensum.
Ledte nu efter en bog der kunne hjælpe med at komme der hen :slight_smile:

jeg tror det bedste er at møde til forlæsninger og holdtimer for det. holdtimer er virkelig gode på b9

Hej,

Jeg brugte kun denne til faget, som er på dansk og let læselig! Den er super god:) Ved egentlig ikke om den dækker hele pensum, men den dækkede det jeg havde svært ved :slight_smile: Supplerende brugte jeg også YouTube-videoer og sådan

Tak! Den vil jeg kigge på :slight_smile:

Hvis du finder den interessant, så vil jeg gerne sælge dig min bog til en billigere pris end hvis du skal købe den fra ny:)