Bøger, KU,

Heeej :slight_smile:

Jeg er optaget på medicin KU (sommerstart),og er derfor meget interesseret i at købe brugte bøger til 1. semester? Er der nogle herinde der vil sælge en eller flere af følgende bøger:

Fundamentals of General, Organic and Biological Chemistry
Kemiske data og oversigter
Hole’s Essentials of Human Anatomy and Physiology
Samtalen med patienten
Life support- dansk version
Basisbog i kommunikation med patienter og kolleger

Tak for hjælpen
Mange hilsner
M.AL.

se 1-semester-boger-saelges-t17348.html

Nu er det ikke for at blande mig i hvilke bøger du vil bruge dine penge på, men du har slet slet ikke brug for alle de bøger! Jeg klarede mig fint med kun Holes, KDO og et kompendium til tidlig patientkontakt (der bliver lavet nyt kompendium hvert semester). Jeg ville vente med at købe en masse unødvendige bøger til du har haft tutor møde, der vil i få gennemgået hvilke bøger i SKAL have og hvilke i ikke behøver :slight_smile:

Hey.
Jeg har Hole’s Hole’s Essentials. Den er den gamle udgave og indeholder en hel del overstregninger, men sælger den for kun 100kr. Du får samtidgt KDO med gratis ved køb.

Mange tak for info…havde virkelig brug for en der kunne fortælle hvilke bøger der er nødvendige…har nemlig ikke råd til alle de bøger .
Mener du så ikke man får brug for Fundamentals of General, Organic and Biological chemistry?

[quote=“M.AL.”:3pxxibzc]

Mange tak for info…havde virkelig brug for en der kunne fortælle hvilke bøger der er nødvendige…har nemlig ikke råd til alle de bøger .
Mener du så ikke man får brug for Fundamentals of General, Organic and Biological chemistry?[/quote]

Altså nu er kemikurset lavet om siden jeg tog det, så vil helst ikke udtale mig for meget om kemi-delen. Pensum er som jeg forstår det blevet mindre end da jeg tog kurset, til gengæld er der vist noget elektronisk opgave-løsning som måske kræver en bog. Derfor synes jeg du skal vente med at anskaffe dig for mange bøger til du har snakket med din tutor :slight_smile:

Okaay …THNX :smiley: