Hej!
Nu ved jeg ikke om du bor i København eller ikke men hvis du ikke gør det så bliver du automatisk tilmeld til en særlig prioteringsliste når du søger bolig via findbolig og kkik. Men det gælder kun om du bor udenfor København og har mer end en time at pendle fra der du bor i dag til kbh.
Jeg startede i Februar i år og flyttede fra Stockholm til Kbh så jeg fik boligtilbud hurtigt via CIU.
Du kan jo også prøve og søge på hjemmesider der man betaler lidt f. eks boligportal.dk eller lejebolig.dk.
Nu ved jeg ikke om du søger efter et billigt værelse, men hvis du er på udkig efter en lejlighed har bl.a. KAB ledige 3V lejligheder i Tingbjerg. Måske en mulighed hvis du fremlejer et værelse?
Tingbjerg har ikke det bedste ry, mange ville kvie sig ved at bo der. Jeg synes nu der er meget hyggeligt når jeg er forbi. Bare tag din cykel med ind og forvent at at områdets affaldscontainere har høj mortalitet…
Ledige boliger KAB
Der er også muligheden for lejligheder i nybyggerier i Sydhavnen, Ørestad m.m. men der skal du have tegnedrengen i orden for at betale indskud og huslejen kræver 2 SUer. Men ikke komplet umuligt hvis man kan finde en bofælle.
Nu ved jeg ikke om du kun søger efter et billigt værelse, men hvis du er på udkig efter en lejlighed har bl.a. KAB ledige 3V lejligheder i Tingbjerg. Måske en mulighed hvis du fremlejer et værelse.
Tingbjerg har ikke det bedste ry, mange ville kvie sig ved at bo der. Jeg synes nu der er meget hyggeligt når jeg er forbi. Bare tag din cykel med ind og forvent at områdets affaldscontainere har høj mortalitet…
Ledige boliger KAB
Der er også muligheden for lejligheder i nybyggerier i Sydhavnen, Ørestad m.m. men der skal du have tegnedrengen i orden for at betale indskud og huslejen kræver 2 SUer. Men ikke komplet urealistisk hvis man kan finde en bofælle.
Det var så lidt!
Jeg fik tilbud på to af de bolig jeg havde søgt selv. Den første lå ved Brønshøj og den takkede jeg nej til og så fik jeg tilbud på mit nuvarande kollegium der ligger ved Ørestad (Vestamager).
Jeg håber virkelig at du finder noget snart!!
Du skriver bare hvis du har brug for hjælp med et eller andet!