Brug 10 sekunder på denne undersøgelse om løn!

Hey,

Jeg er ved at lave en undersøgelse ifm. et større projekt. Da projektet kræver arbejdskraft fra studerende, skal budgettet dertil laves.
Besvar BEGGE disse spørgsmål:

[size=4]1.[/size] Hvor meget i løn (per time) vil du have for at lave noget kontorarbejde (noget a la at skrive i word), hvor du kan arbejde hjemmefra via egen pc?
[size=4]2.[/size] Hvor langt er du (ca.) nået i studiet?

Ad 1. Omkring 150 kr/t. Ved en ansættelse ville jeg henvise til FADLs overenskomst, som anbefaler omkring 150 for studentermedhjælp af den art.
http://www.fadl.dk/fadldk/loen-og-overe … nsat/loen/

Ad 2. Snart Bach. Med.

Smukt…jeg har brug for flere, tak! :smiley:

Come on people… 30 views og kun ét svar? :smiley:

1. 135 kr/t
2. 7. sem

200/t
9.sem

  1. 135 kr/t
  2. Starter på 3. semester efter sommerferien.

Det ville også afhænge af om det bare er rent pappegøje afskrivning på word eller om det er noget der kræver mere fordybelse og brug af faglig viden. Hvis det bare handler om at skrive af fra papir på word ville jeg mene det lyder som et enormt let arbejde hvis man er vant til at skrive på computer.

  1. 140 kr/t
  2. starter på 3.

Ville helt klart gå efter FADL’s lønninger, så 139. Starter på 3.

Tak for det. Flere, der vil bruge et par sekunder af deres liv på denne undersøgelse? :smiley:

a. +190 /t
b. starter på 2. semester

  1. minimum 165/time
  2. starter på 5. semester efter sommerferien

jeg ville jo sige 110 kr i timen da der er tale om ufaglært kontor arbejde, som derved ville sammenlignes med diverse andet studiearbejde kommuner og andre tosseanstalter tilbyder :slight_smile:

starter på medicin efter sommerferien :slight_smile:

120 kr
6 sem.

  1. 130 kr/t (specielt fordi der er hjemmearbejde involveret;))
  2. 3.semester efter sommerferien

-220kr/time.
-12. semester

1: 150 kr/time

2: 3. semester

130 kr/time
4. sem

135/time

1.semester

135,-
starter 2. semester