CBI eksempel til hjælp for forberedelse

Hej. Jeg tænkte jeg ville dele et eksempel på et CBI score ark. Jeg som ny bruger kan ikke uploade et billede, så sender lige her hvad der står på score ark

CBI SCORE ARK

Icebreaker vurdering/scoringsvejledning

På denne del vurderes ansøgers evne til at kaste sig ud i uventet opgave, hvor spontanitet, koordinering og fingerfærdigheder er i fokus:

1 - helt utilfredsstillende 2 -acceptable 3-fremragende

ETIK, scoringsvejledning:

På denne stand bedømmes: Kognitiv formåen, personlig integritet og etik samt kommunikation

1. helt utilfredsstillende 2. med mange mangler 3. med en del mangler 4. acceptabel 5. god 6. udmærket 7. fremragende

Kiropraktik: videns vurdering/ scoringsvejledning:

På denne stand bedømmes : videns dybde af kiropraktik og kiropraktorstudiet

1. helt utilfredsstillende 2. med mange mangler 3. med en del mangler 4. acceptabel 5. god 6. udmærket 7. fremragende

Motivations vurdering/ Scoringsvejledning
På denne stand bedømmes : motivation , personlig integritet og modenhed

Kommentarer:
Usikker på om hun reelt er motiveret for kiropraktik eller vil skifte til medicin. Kan ikke differentiere mellem fag. Begrænset kendskab til uddannelsen/ kirovidenkirovirke , herunder niveau i Canada.

Score: I alt : 11 ( 2+4+2+3)

Jeg har anmodet om aktindsigt i noterne fra optagelsesprøven. Universitetet har pligt til udlevere dem.

Hvad menes der med “niveau i Canada” :grin:

Jeg ved ikke hvad bedømmerne mente. De spurgte inde til hvor jeg var fra og jeg svarede at jeg er fra Canada, til hvilket en af bedømmerne sagde “der uddanner man også mange kiropraktorer.” Hvordan de nåede frem til en diskussion om niveau forskel mellem Canada og Danmark,ved jeg ikke. De mener måske at niveauet på uddannelsen er højere i Canada og at jeg ikke burde studere i Danmark eller omvendt niveauet er lavere i Canada ?