Hej,
Jeg står og skal til at købe en ny computer. Jeg er ret sikker på, at jeg vil have en macbook air, da det er den computer jeg altid har haft. Jeg har også læst, at den skulle være god nok til medicin studiet. Jeg overvejer dog lige om jeg skal købe 512gb eller 1tb, for at være sikker på at jeg har nok lagringsplads. Hvilken computer har i og hvor meget lagringsplads har i? Hvad ville i anbefalde? På forhånd tusind tak <3
Jeg har en MacBook air, hvilket jeg har været super glad for. Er lidt i tvivl om lagring, men det har hvertfald ikke været et problem.
Ej, dejligt, så er det i hvert fald den jeg køber kan du se på din computer hvor meget gb du evt. har? Ellers tak for svar
256 GB SSD Hvor af 150 gb er ledigt. Jeg anvender heller ikke min pc til andet end studiet.
Hvis du mangler plads, kan du altid anvende cloud lagring, kan ikke lige se hvad skulle fylde 400 gb hvis du bare bruger det til studiet.
Dejligt, tak for hjælpen:) Jeg har ikke så meget styr på computere, så ville bare lige være på den sikre side