Hej!
Jeg overvejer at tage dobbeltmodul her senere på studiet. Jeg ved godt det ikke er anbefalet, men jeg ville alligevel høre om nogen, som har taget dobbeltmoduler for nyligt, kan anbefale hvilke moduler at tage sammen?
Jeg overvejer B7 og B9, samt B8 og B10
Eller B9 og B11, samt B10 og B12
Det kan være lidt svært at rådgive om dobbeltmoduler fordi det sætter hårde krav til dig som person og det kommer an på hvor let du f.eks. har ved anatomi, beregning eller lignede - f.eks. er B8 ret beregningstungt og du får godt nok oplyst en række formler og værdier, men andre skal du bare kunne.
Noget ala’ det jeg har gjort
Tage B9 diagnostiske metoder med B3 (Det kan læses op på ret kort tid, jeg var til en holdtime, læste op dagen før eksamen med gamle eksamenssæt, men jeg har dog også tidl. erfaring indenfor sundhedsvæsenet)
Tage B10 (angreb og forsvar) eller B6 eller B8 med B4. De første fire uger læser du B4 og de sidste 4 uger læser du B10 (B10 er kun 4 ugers intensiv undervisning). Pas på, B8 er ret tungt.
Tage videnskabelig metode III og forskningsmetologisk grundkursus (det bygger ovenpå biostatistik og epidemiologi på B4, så det er helt frisk - jeg kom ik til undervisningen, da det var meget rep) på B5
Videnskabelig metode II på B6
B7 med B12 (fra rask til syg)
Så kan du tage kommunikation med B9 og så klinik hvor du skulle have haft forskningsmetologisk grundkursus og så starte på B10.
Dog vil jeg lige sige, det er meget krævende at læse dobbelt og jeg kan ikke anbefale det. Jeg har dog altid ment at ville læse B8 samt B9 op som det eneste biomedicin fag, fordi pensum er så stort og det godt kan være lidt hårnakkede at forstå.
Fokuserede 100% på B7 og så skimmede jeg lidt b12 ved siden af, primært anki kort. Jeg er dog tidl. sundhedsfaglige uddannet og synes det gjorde meget af b12 var ret indlysende