Eks. på komm. opgave SDU (2.sem)

Er der nogen der ligger inde med den skriftlige opgave fra kommunikation på 2.sem SDU - da jeg pt. har svært ved at forestille mig hvordan den egentlig skal bygges op og komme til at være en opgave man kan være bekendt at aflevere.

/R

Hej, jeg mener at du i eksaminatorie timerne får udleveret et ark, hvorpå der står hvordan en opgave kan bygges op…

Vi gjorde det at vi først læste de artikler der havde relevans for det emne vi havde valgt.
Derefter gik vi i gang med at skrive problemformulering (mener I skal aflevere 3 forslag til problemformulering først, og dernæst evt. vælge en af dem). Vi skrev derefter et teori afsnit.
Og efter det gik vi i gang med videoerne… vi udvalgte 3-4 som vi fandt relevante (der er oftest mere end 3-4, men man vælger bare nogle ud som man synes man kan bruge) og derefter begyndte vi analyse arbejdet…
Til sidst skrev vi en konklusion og indledningen blev rettet til osv. og vi havde også en metode-beskrivelse med…

Men husk på… der er jo mange måder at gøre det på… og det bedste er nok at have en ide at hvordan du/I vil udforme opgaven, INDEN I kigger på andres… da man ellers oftest er tilbøjelig til at gøre det på samme måde som dem, hvis opgave man har læst…