Eksamen i nervesystemet og bevægelsesapparatet – hvordan kommer jeg igennem?

Hej alle,

Jeg håber, I har det godt. Jeg har brug for jeres hjælp og råd.

I 3. semester har jeg haft nogle personlige udfordringer, der gjorde, at jeg desværre slet ikke fik læst noget. Nu står jeg med eksamen i nervesystemet og bevægelsesapparatet og føler mig ret overvældet. Jeg vil virkelig gerne indhente det, jeg har mistet, og forberede mig så godt som muligt.

Kan nogen af jer dele, hvordan I griber jeres læsning an? Hvilke materialer eller metoder bruger I for at forstå stoffet bedst? Hvordan organiserer I jeres tid, så det hele ikke bliver uoverskueligt?

Hvis nogen har gode noter eller tips til, hvad man bør fokusere på i eksamen, ville jeg være meget taknemmelig. Jeg tager imod alt, der kan hjælpe mig videre.

De bedste hilsner
Mazen

Hej Mazen.

Jeg har været oppe i den eksamen tre gange, så jeg har læst op et par gange…
Det som gjorde at jeg fik knækket koden var følgende:

1. Hav et overblik over hvad der er pensum (Det er stort)
  2. Prioriter at kigge på gamle eksamenssæt, og se hvordan opgaverne er lavet.
  3. Lad vær med at skippe noget, fordi så kommer det til eksamen! Så læs op i god tid (Altså start nu)
  4. Husk at formulerer præcis hvordan du vil svare til eksamen, og så husk det præcist som muligt. Louiza er glad for de detaljer, og det er en helt anden detalje grad end tidligere.

Jeg er sikker på det nok skal gå, men du skal ligge mange kræfter i det for at det skal gå.

Jeg kan sende dig mine noter i privat pb, hvis du nysgerrig.

2 Synes om

Tusind tak for de mange råde. Jeg begynder med at læse nu.
Jeg vil være meget taknemlig, hvis du sender mig dine noter over pb :)))

1 Synes om

Har lige sendt dig en pb.

1 Synes om