Eksamensbesvarelse

Hej

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål - håber nogle kan svare.

Ved ikke om det er et lidt mærkeligt spørgsmål, eller om jeg bare overtænker det.

Jeg var til en skriftlig eksamen (første gang) på KU medicin. Var lidt i tvivl om man skulle kopiere hele opgavebeskrivelsen altså alt teksten samt figurerne og billederne ind i Examdocument og så besvare spørgsmålene, eller om det er nok bare at kopiere selve spørgsmålene og skrive hvilket opgave nr. det var efterfulgt af besvarelsen. Jeg endte med at gøre nr. 2, fordi det virkede mere overskueligt og det andet forvirrede mig mere, men er lidt i tvivl om det kommer til at tælle ned​:laughing: Der er tre uger til, at man får en vurdering​:unamused_face:

Så længe det fremgår tydeligt hvilket spørgsmål du svarer på så er alt andet ligegyldigt. Hvis bare der er en hvis systematik så censor ikke bliver usikker på hvad der er der bliver svaret på så er alt godt. Men for fremtiden er det mest enkle at kopiere hele sættet ind i examdocument (fraset den første del med formalia) og så bare skrive i det. Jeg plejer at give mine svar en anden farve så det er tydeligt hvad der er mit og hvad der er opgaveteksten

1 Synes om