Eksamenssæt til genetik

Hej, er der nogen her der kan hjælpe mig med at opsnuse eksamenssæt at øve sig på i genetik og personlig medicin?
Gerne fra AU

Hvilken bog bruger i? Eksamensopgaverne ligger ofte tæt op af de opgaver der er i bogen!

En rigtig l****bog, Medical Genetics.
Der er nogle få opgaver i slutningen af meget lange kapitler, som er nogle helt andre end dem vi laver til holdtimerne

Lav de opgaver i bogen og alle opgaverne til holdtimerne - eksamensopgaverne plejer at ligge meget tæt op af de opgaver (formentlig dem i holdtimerne). Dvs har man tjek på hvordan man løser dem er man godt rustet!

Jeg har nogle gamle opgaver (fra 2013) på pdf jeg kan sende hvis du er interesseret? Dem brugte jeg og det gik fint! Vi brugte bogen “Medical genetics” af Jorde, Carey og bamshad 4th edition.

Meget gerne! På mail eller kan man vedhæfte den her?

er det muligvis noget du kan sende? jeg ville elske at have dem til rådighed nu hellere end senere

Ok tak

De har også lagt nogle ind nu, her på AU :slight_smile: efter vi havde rykket for det mange gange :wink:

Jeg skal ikke op i cellebio her til januar, så jeg har lidt mere tid til at starte på sættene allerede nu.

Hej LeeLoo. Har du modtaget andre end de eksamensæt der ligger på brightspace ?:slight_smile:

Ja et enkelt mere fra reeksamen sidste år.
Men der kom jo trods alt mange derind :slight_smile:

Tror desværre jeg dumper, så jeg skal i gang med at lave flere af dem…
Er du i samme situation, da?