Eksponering af STUDMED.DK - vil du give en hånd?

Hej alle!

jeg synes at trafikken her lader til at være for nedadgående, er der nogen der
har ideer til at profilere siden, eller har lyst til at give en hånd med at
hænge en poster op på uni eller noget lignende?

Det er da synd hvis et ellers velfungerende forum langsomt stagnerer :angle:

Hej!

Det er godt at se, man ikke sidder alene med de tanker. Plakater på de respektive fakulteter ville være supergodt - og generelt spread the word.
Frold prøver vist at samle et team, der kan overtage styringen af sitet - så hvis du sidder med en lille PR-mand (eller dame) i maven eller er SÅ klar på at videreudvikle konceptet, så kast endeligt en mail til ham.
Det kunne faktisk være ret nice med en representant på hvert af de tre fakulteter, som netop kunne hænge plakater op og den slags.

Er du interesseret på den ene eller anden måde i at give en hånd så skriv dig endelig på listen her - så sender jeg en besked til dig når jeg har lidt mere oppe og stå…

Er du interesseret på den ene eller anden måde i at give en hånd så skriv dig endelig på listen her - så sender jeg en besked til dig når jeg har lidt mere oppe og stå…

jeg er i hvert fald klar til at klistre et par plakater op på KU.
vil også godt være med til at printe dem med mindre de skal være A3 i farver… :smiley:
men det kræver at der er en layout-person der kan lave nogen man kan tåle at se på - mine æstetiske evner er vist ret begrænsede :wink:

Annonce i Acuta ville måske være en god ide, det er vist gratis, så vidt jeg husker.

Ja - hvis man kan definere studmed.dk som en studenterorganisation, er det gratis. Ellers koster det 200/400 bobs for hhv. halv-/helsides annonce.
Men det er jo sådan set bare at spørge redaktionen. Ved i hvert fald, at studmed.dk havde en side i rus-håndbogen, der blev sendt ud - men det er selvfølgelig vigtigt at have andre end russere til at benytte forumet, så der rent faktisk vil være nogen, der kan svare på diverse spørgsmål :slight_smile:

Der har tidligere været “annoncer” i SundogHed, Acuta og MOK og dette uden problemer, så det skal der nok komme igen, hvis bare der forfattes en konkurrence eller lign…

Jeg hjælper dig også gerne.