Ekstern vikar på psyk

Hey

Jeg er i gang med min PhD og fordi lønnen jo langt fra er noget at råbe hurra for så supplere jeg den med weekend vagter som ekstern vikar på Psyk i Dianalund. Ialt har jeg haft psyk arbejde i ca. 1½ år (både under og efter studiet), jeg har endnu ikke været i turnus så jeg har kun A-autorisation. Et tilbagevendende problem er dog at få min løn, der er fejl i ca. 4 ud af 5 lønsedler og det pisser mig efterhånden så meget af at jeg overvejer at søge et andet sted hen. Det jeg leder efter er:
En psykafdeling i rimelig rejseafstand fra Odense, vagter belastningen må ikke værre større end at man kan arbejde 48 timer ad gangen (eller for såvidt 72), man skal få løn for samtlige timer man er på vagt (altså 24 timers vagt = 24 timers løn). Afdelingen må også gerne være presset lidt af lægemangel så man nemt kan få vagter når det passer en. Er der nogen der har nogen gode erfaringer med sådanne afdelinger? Jeg tænker umiddelbart Haderslev, Hviding eller lignende??

Mvh

Mads

Haderslev er oplagt - ved de mangler og spec folk med psyk erfaring.

Det lyder som om at du skal et smut til Middelfart. Der har mange af mine venner haft 24-timers vagter under studiet. Belastninger er ikke værre end at de ofte sov hele natten igennem efter aftenstuegang kl. 23

Er der ingen der har førstehåndserfaringer?

Jeg er en af de omtalte personer, der har været i vikariat på Middelfart psyk. Jeg var tilknyttet i 1½ år. Og det er korrekt, at man sover de fleste nætter, og vagtbelastningen ikke er overvældende. Jeg har en gang måtte tjekke om min telefon virkede, da jeg ikke var blevet ringet op en eneste gang. Der er retspsykiatrisk afd. dernede, og det kan være lidt hårdt at skulle håndtere alle de forskellige pt. der er dernede, men er man klar på det, så er det et godt job uden alt for meget stress.