Er der nogen, der er blevet drug tested under klinisk ophold?

Selvfølgelig, er jeg ikke den slags, der møder op på sygehuset høj. Jeg har haft svært søvnløshed i disse dage, forværret af jetlag og en luftvejssygdom, og jag har prøvet med melatonin and zolpidem, men ingen af dem virkede så, tænker jeg nu på hash.

Som jeg forstår det, kan vi som medicinstuderende blive bedt om at tage en “tilfældig” urintest, ikke? De er selvfølgelig ikke tilfældige, men da jeg har mellemøstlige rødder, ville jeg ikke blive overrasket, hvis de valgte mig.

Cannabis kunne påvises op til 30 dage senere, og i sundhedssektoren forstår jeg, at der er en nultolerancepolitik, men hvis man tester positiv for THC, kan det diskuteres, om man bliver bortvist eller ej.

Det er en risiko, jeg helst ikke vil tage, men samtidig har jeg sovet omkring 3 timer i løbet af de sidste to dage.

Så spørgsmålet er, om nogen af ​​jer er blevet testet, eller kender I nogen? Hvorfor blev de testet? Hvad var konsekvenserne?

Ud fra hvad jeg har læst, ville man blive bortvist fra universitetet, men jeg er ikke sikker på, at foranstaltningerne ville være så strenge, når det kommer til cannabis, da dets metabolitter forbliver i blodet i lang tid.

Jeg har en snorkeskinne. Den gør virkelig en del for min søvn. Skal ikke undervurderes

Måske det er hvad du har brug for - den skaber frie luftveje under søvn og holder tungen på plads samt den holder munden lukket så du trækker vejret gennem næsen

1 Synes om

Lyder til du har brug for anden hjælp end hash eller sovemedicin. Tal med din læge.

Og nej man drug tester ikke bare ansatte. Men arbejdsgiver kan bortvise ansatte som vurderes til fare eller handler illoyalt.

Lukker tråden på anmodning

1 Synes om