Hej
Hvis du stadig har 50 dage til spot kan du sagtens nå at bestå - og alt efter indsatsen også få en fin karakter!
Jeg dumpede selv første gang, da jeg måtte erkende at jeg kom for sent i gang - startede omkring 2 1/2 tre uger inden, det er ikke en anbefaling:)
For at bestå reeksamen gjorde jeg følgende:
- Jeg stoppede som det første med at sidde nede på tør læsesal. Jeg fandt ud af at jeg blev stresset af alle de andres læseri, og at jeg nærmere følte at det var en konkurrence om at blive der flest timer end egentlig bare at læse - hvilket gjorde mere skade end gavn.
Jeg fik et overblik over hvilke spørgsmål, som man kunne trække til eksamen, og skrev alle eksamensspørgsmålene/dispositionerne op i et dokument og ratede dem med henholdsvis +,- , =
- : godt styr på spørgsmålet
- : dårligt styr på spørgsmålet
= : nogenlunde styr på spørgsmålet
Herefter læste jeg på de spørgsmål, som jeg havde mindst styr på, øvede min fremlæggelse og forsøgte så vidt muligt at få alle spørgsmålene til at være +.
Det er vigtigt at du fremlægger hvert eksamens spørgsmål som var det en eksamen, da du først her kan finde ud af om du kan dit shit eller ej - i stedet for at finde ud af det inde til eksamen 
Pointen er altså, at det er vigtigt at du har fået øvet alle spørgsmålene, så du ikke er helt blank på nogen af dem!
Jeg spottede først som noget af det sidste, og øvede mig i at argumentere overfor mig selv hvorfor det var den specifikke nerve eller den arterie mm. så du kan bruge det inde til den rigtige spot.
Første gang gik jeg i gang med at spotte alt for tidligt og kunne kun huske strukturerne på præparaterne fordi jeg kunne huske farven eller lignende hehe.
Fik 10 til eksamen igen, og eneste grund til jeg ikke fik 12 var pga for mange fejl i spotten.
Anatomieksamen er en svær eksamen, men jeg synes personligt at den bliver hypet meget mere op end hvad den egentlig er.
Held og Lykke!