Er posten dumpet ind...? - og hvad sagde den?

Hej folkens…

tænkte at det ville være nyttigt med et lille indlæg til at komme af med tårer, vrede, ambivalens og ikke mindst GLÆDE over postens indhold…

kom selv ind på KU igennem kvote 2 og tror ikke jeg kan elske verden mere end jeg gør lige nu… :slight_smile:

det er FANTASTISK!!!

mvh, Doc

Fx mig som fik fanget posten ude på vejen kl 8.55 :smiley: Så er der officielt papir på, at jeg er optaget på lægevidenskab til februar på KU. Regner med at udfylde papirerne i løbet af dagen og få dem sendt afsted i en fart… :smiley:

Findes der stadigvæk et felt hvori man kan skrive man ønsker at søge om at blive sommerstarter? står der om man er sommer eller vinterstarter?

Hehe ja, jeg vil også svare tilbage i dag :slight_smile: … og hvis jeg kommer ind til sommer, ordner jeg også Su’en med det samme. Så er det jo overstået.

Hien… så er spørgsmålet… er vi så paranoide at vi også sender dette brev anbefalet? :wink:

Der er et felt hvor man kan kryds af hvis man ønsker at blive vinterstarter… hvis man vil være sommerstarter skal man bare lade være med at sætte kryds… har det ikke altid været sådan?

Frold:
Ja på ansøgningsskemaet til KOT har man mulighed for at krydse af, hvorvidt man ønsker at starte til vinter. Jeg har selv benyttet mig af den mulighed. I mit brev står der også konkret at jeg er optaget som vinterstarter på Lægevidenskab pr 1. februar 2007. For sommerstartere står der blot optaget pr. 1. september 2007.

flyttede jeres indlæg herind

[quote=“mackie”:3t7tnvkx]Hehe ja, jeg vil også svare tilbage i dag :slight_smile: … og hvis jeg kommer ind til sommer, ordner jeg også Su’en med det samme. Så er det jo overstået.

Hien… så er spørgsmålet… er vi så paranoide at vi også sender dette brev anbefalet? :wink: [/quote]

Hej Chris

Jeg sender i hvert fald mit anbefalet - lidt paranoid er man vel altid :wink: Man vil jo også nødigt have at sådan et brev går tabt, selvom det jo sjældent sker. Regner først med at ordne SU’en til når jeg har modtaget mit ny frikort for 2007. Ellers bliver jeg jo rykket 60% i skat! Skal lige have fundet et vellignende billede frem til studiekortet…

Jeg har netop modtaget et brev med besked om standbyplads på AU (vinterstart)

Jeg ville nu helst have været ind i Odense, men jeg brokker mig bestemt ikke :slight_smile:

Så… fangede postbudet på gaden hehe… jeg kom ind på KU og med start til september weee!!

Andre end mig der skal det?

Tillykke med det :smiley: Så kom du jo alligevel ind til sep…

[quote=“mackie”:3besbonw]Så… fangede postbudet på gaden hehe… jeg kom ind på KU og med start til september weee!!

Andre end mig der skal det?[/quote]

JEG skal… kan ikke vente!!

skal ind og aflevere bekræftelsen personligt på fiolstræde idag - der må ingen fejl ske :slight_smile:

og hvor skal weekenden bare nydes for vildt…

Dejligt med al den glæde - det smitter :smiley:

lige præcis frold…

som om der lige nu er ekstra lang holdbarhed på det smil der ligger på læben… :smiley:

SDU 1 februar 2007 :smiley:

Så er der lige 4 mnd. værnepligt inden, hvilket jeg også glæder mig til 8)

Overfaldt også det sure postbud på gaden da han tog den anden side af vejen først :slight_smile:

Starter på KU til september :slight_smile:

Haaha…tilykke med det… :slight_smile:

Anbefalet?? haha, nu hvor i er igang, så kan i lige så godt også knalde et “A remettre en main propre”-mærkat på…den skulle jo nødig falde i hænderne på pedelen :slight_smile:

SDU it is!
Dog var AU min førsteprioritet, men desværre bed de ikke på krogen…
Sommerstarter, men håber at kunne komme på vinterhold.
Men jeg er happy, happy :smiley:
Er der nogle kommende SDU studerende fra Nordjylland på forummet :?:

MVH Chris Hayes!!!

Dem der har søgt gennem via kvote 2 og er blevet optaget. Hvad var jeres gennemsnit?

nu har kvotienten jo ikke verdens største betydning ved ansøgning igennem kvote 2,

men min var 8,7