Er posten dumpet ind...? - og hvad sagde den?

Hej folkens…

tænkte at det ville være nyttigt med et lille indlæg til at komme af med tårer, vrede, ambivalens og ikke mindst GLÆDE over postens indhold…

kom selv ind på KU igennem kvote 2 og tror ikke jeg kan elske verden mere end jeg gør lige nu… :slight_smile:

det er FANTASTISK!!!

mvh, Doc

Fx mig som fik fanget posten ude på vejen kl 8.55 :smiley: Så er der officielt papir på, at jeg er optaget på lægevidenskab til februar på KU. Regner med at udfylde papirerne i løbet af dagen og få dem sendt afsted i en fart… :smiley:

Findes der stadigvæk et felt hvori man kan skrive man ønsker at søge om at blive sommerstarter? står der om man er sommer eller vinterstarter?

Hehe ja, jeg vil også svare tilbage i dag :slight_smile: … og hvis jeg kommer ind til sommer, ordner jeg også Su’en med det samme. Så er det jo overstået.

Hien… så er spørgsmålet… er vi så paranoide at vi også sender dette brev anbefalet? :wink:

Der er et felt hvor man kan kryds af hvis man ønsker at blive vinterstarter… hvis man vil være sommerstarter skal man bare lade være med at sætte kryds… har det ikke altid været sådan?

Frold:
Ja på ansøgningsskemaet til KOT har man mulighed for at krydse af, hvorvidt man ønsker at starte til vinter. Jeg har selv benyttet mig af den mulighed. I mit brev står der også konkret at jeg er optaget som vinterstarter på Lægevidenskab pr 1. februar 2007. For sommerstartere står der blot optaget pr. 1. september 2007.

flyttede jeres indlæg herind

[quote=“mackie”:3t7tnvkx]Hehe ja, jeg vil også svare tilbage i dag :slight_smile: … og hvis jeg kommer ind til sommer, ordner jeg også Su’en med det samme. Så er det jo overstået.

Hien… så er spørgsmålet… er vi så paranoide at vi også sender dette brev anbefalet? :wink: [/quote]

Hej Chris