Erfaringer med Aspiri?

Hej, kommende studerende, studerende og nye læger

Jeg overvejer kraftigt, at investere i aspiri kurset, til både KU og SDU/AU, men jeg synes det er svært at bedømme om det er det værd, da jeg har hørt en masse forskelligt.

Så hvad er jeres erfaringer med det? Kom gerne med både gode og dårlige ting ved kurset

På forhånd tak!:slight_smile:

Hey Nikita,
Jeg har ikke selv købt Aspiri, men derimod har jeg øvet “GAT” samt “GMAT”. Det synes jeg hellere du skal øve dig på. Særligt GMAT bogen om kvantitativ tænkning kunne godt minde om matematikken til KUs kvote 2 prøve. Både gmat og gat, men særligt sidstnævnte, fik min score til at stige ret meget i unitest, så det kan klart anbefales i stedet for Aspiri. GAT-sættene minder meget om unitesten - (og de er gratis :D). Jeg øvede blot 2-3 måneder med disse materialer inden testen og jeg blev optaget. Tilføjelse: Jeg har alle GMAT bøgerne og sælger dem alle samlet. Hvis du er interesseret i at købe dem, så skriv en pb. Så aftaler vi en pris :slight_smile:
https://www.vcaa.vic.edu.au/assessment/vce-assessment/general-achievement-test/pastGAT/Pages/index.aspx
Held og lykke,
VH. Dan

1 Synes om

Fedt! Lyder da som om det fungerer rigtigt godt. Det vil jeg tage et kig på, tak!:slight_smile:

1 Synes om

of course! og som skrevet sælger jeg mine GMAT bøger. Du skriver bare, hvis interesseret :slight_smile:

Jeg er mega interesseret! Hvor i landet er du fra? Og hvor meget skal du have for dem?:slight_smile:

Hejsa,

Jeg er også super interesseret i, at købe dine bøger. I så fald trådstarter melder fra, vil jeg meget gerne købe dem.

1 Synes om