Erfaringer om MMI på SDU?

Hey!
Ville bare høre om der nogen, der har nogle gode råd, tips og tricks til prøven Multiple Mini Interviews’ne imorgen? :slight_smile:

Er lidt sent ude, men det kunne være fedt, hvis der var nogen der kunne dele af erfaringerne!

Der er en del ældre tråde hvor folk har diskuteret hvordan det er gået på forskellige stande, prøv at søg efter dem.

Opbygningen er generelt meget ens, og derfor kan der vær lidt gode råd at hente i de gamle tråde.

Fair nok, havde bare tænkt det var nemmere at spørge igen fremfor at lede de gamle tråde igennem :slight_smile:
Men tak :slight_smile:

Et godt råd. Tag teten - start samtalen selv!

Vis at netop DU har noget at tilbyde i form af, at du kan relatere/diskutere/perspektivere diverse emner/problemstillinger. Altså for/imod godt/skidt etc etc.

Bottom-line er at man skal skille sig ud fra mængden! Man kan overordnet sige, at alle der er til MMI er topmotiverede, og dygtige, så der vil formentlig ikke være meget hjælp at hente på standene.

Held og lykke til jer alle.

Jeg kan og vil ikke gå i nærmere deltaljer, da jeg selv sidder som bedømmer imorgen, så jeg har selvfølgelig tavshedspligt overfor emner etc :slight_smile:

Pøj Pøj

Det er spændingen, der piner mig lige nu.
Det er svært at forberede noget, du ikke har nogen jordisk chance om at vide hvad er.

Tak for det, håber det lykkes!
Jamen, så ses vi jo imorgen til en omgang ‘popquiz’ :slight_smile: