Et par spørgsmål om VSK!

Hej!
Jeg har et par spørgsmål om videnstabsteori, sundhedspsykologi og kommunikation (VSK) - jeg håber, at I vil hjælpe!

  1. Ved I, hvad dumpeprocenten typisk er i faget? Selvom der er tale om et “blødt” fag, synes jeg stadig, at pensum er relativt stort, hvorfor jeg er lidt nervøs for eksamen. Dog tror jeg, at en dumpeprocent ville kunne være en indikator for præcis hvor nervøs, jeg faktisk bør være.
  2. Nogen, der sidder inde med gamle eksamensopgaver - måske endda fra sidste semester? I så fald, ville jeg sætte stor pris på at se dem!
    Tak! :smile:

Det lyder umiddelbart lidt voldsomt…
Har du evt. mulighed for/lyst til at sende eksamenssættet?
Tak for svaret i øvrigt!

Da jeg var til den eksamen, sommer 2021, var dumpeprocenten på omkring 2 %. Det var dog en corona hjemme-eksamen (så alle hjælpemidler var tilladte).

De fleste anså den for at være let, men det kommer jo an på hvad ens styrker er. Min læsemakker dumpede den og tog det ret tungt, men til gengæld klarede hun cellebiologi og genetik, hvor dumpeprocenten var væsentligt højere (omkring hhv. 25 og 20 %).

Held og lykke med eksamenerne! :blush:

2 Synes om

Jeg var til VSK eksamen i december 2021 uden hjælpemidler, 3 dumpede eksamen :relaxed:

1 Synes om