FADL - kurser

Man kan det også i forhold til vinterstarten. Der har FADL startet tre hold op. Vinterstartere kan også godt melde sig til dem, selvom de starter før du reelt er startet på studiet. Så hvis du er fra Odense, så skynd dig at ring, måske er der pladser endnu:)

[quote=“Rosenlund”:3vkdws20]Holdene til FADLs vinter SPV-kursus er allerede sat, og undervisningen finder sted fra midten af januar til et par uger ind i februar - dog ved jeg ikke om hvorvidt alle hold er fyldt op.

Søg på “SPV København” og du kommer ind på denne side - der har du de 3 kursusplaner[/quote]
Men på selve kursusplanen står der disse ansøgningsfrister:
TILMELDINGSFRIST: Onsdag 3/2 kl. 10 Onsdag 3/2 kl. 10 Torsdag 16/2 kl. 10 Torsdag 16/2 kl. 10 Mandag 1/3 kl.10 Mandag 1/3 kl.10 Mandag 15/3 kl.10 Mandag 15/3 kl.10 Mandag 15/3 kl.10 Mandag 15/3 kl.10
Er det ikke kun lynkurserne der er besatte? Ellers forstår jeg ikke hvorfor fristerne ligger så sent,…

Det er et frygteligt godt spørgsmål du stiller der.

Men LYN er til dem der ikke fik plads i september, så de må vel have en forudsætning om at man har gået på skolen i et ½ år + at de resterende gerne vil tage kurset ASAP…

Men det er gisninger det hele… Du må nok gribe knoglen og spørge FADL ad :slight_smile:

[quote=“Rosenlund”:3tabfha4]Det er et frygteligt godt spørgsmål du stiller der.

Men LYN er til dem der ikke fik plads i september, så de må vel have en forudsætning om at man har gået på skolen i et ½ år + at de resterende gerne vil tage kurset ASAP…

Men det er gisninger det hele… Du må nok gribe knoglen og spørge FADL ad :slight_smile: [/quote]

Ja jeg ved godt er LYN er til de andre, de blev besat allerede i november/december… Der er nok ikke andet at gøre for interesserede end at ringe til dem:)
Jeg er glad for at mit er overstået :stuck_out_tongue: