FADL/Medikom vagter i Odense

Hej.

Jeg er kommende medicinstuderende ved SDU, og jeg ved allerede nu, at jeg bliver nødt til at arbejde ved siden af SU´en for at få økonomien til at løbe rundt. Derfor er det jo oplagt at tage SPV vagter, når man nu har muligheden for det, men den seneste udgave af Sund & Hed har ændret mit syn på tingene.
I bladet bliver det bl.a. nævnt at FADL´s vagtbureau i Odense har planer om at indgå i et samarbejde med Århus, da der har været stor vagtnedgang, med finansielt underskud til følge, i den senste tid. Yderligere vil der i tilfælde af et nyt sammenlagt vagtbureau ikke længere være mulighed for transportgodtgørelse, hvilket får mig til at tvivle på, hvorvidt det overhovedet vil være rentabelt at arbejde for FADL´s vagtbureau i fremtiden, da transport t/r til eksempelvis Århus eller Vejle jo ikke ligefrem er gratis.
Alternativt er der jo også Medikom, FADL´s konkurrent, men jeg kan forestille mig at de ligeledes er plaget af vagtnedgang, så jeg ved ikke, hvordan mulighederne for at tage vagter er hos dem.

Derfor vil jeg gerne høre om der er nogle af jer der arbejder for enten FADL eller Medikom i Odense, der kan fortælle lidt om, hvordan mulighederne er, for at tage SPV vagter for tiden, og om det er realistisk at regne med en ekstra indkomst gennem SPV vagter, eller om man bare skal finde et ”normalt” studiejob fra start af?

Tak på forhånd :slight_smile: