Hej alle sammen.
Kan man som medlem af FADL få fat i de famøse FADL-slides for hvert enkelt modul på SDU?
Mvh. Z
Hej alle sammen.
Kan man som medlem af FADL få fat i de famøse FADL-slides for hvert enkelt modul på SDU?
Mvh. Z
Nej du skal melde dig til hvert enkelt kursus for at få materialet - slides må ikke deles med dem som ikke har betalt for kurset
@lillefod Som studerende siger jeg: TAK til jer FADL-undervisere for at give os sindssygt materiale, som er gennemarbejdet og spot on hvad man skal forstå fra modulerne!
Ved ikke om du er startet endnu, eller starter efter ferien..
MEN! FADL-kurderne er guld værd!
Jeg kan KUN anbefale at du tager til dem med dine medstuderende! ![]()
Du får brudt pensum ned, bid for bid, og der er rig mulighed for at kunne stille alle de spørgsmål du har, både under kurset, men også i pauserne - og pr. mail. De er SÅ søde til at svare!
Jeg dumpede et fag, jeg havde være til kursus i, og skrev til underviseren fra FADL, som hjalp mig med at lave en ny læseplan/finde hvad fokus skulle være.
Så kan KUN anbefale at du melder dig til kurset - og så bliver slides send til dig når kurset er ovre ![]()
( I min læseplan har jeg gennem hele BA-delen lagt dage ind til både at tage på kurset, og så også en 2-3 dage efterfølgende til at tegne materialet de deler ud, for mig selv)
Tak for info og gode råd !