FADL-slides til bachelor modulerne

Hej alle sammen.

Kan man som medlem af FADL få fat i de famøse FADL-slides for hvert enkelt modul på SDU?

Mvh. Z

Nej du skal melde dig til hvert enkelt kursus for at få materialet - slides må ikke deles med dem som ikke har betalt for kurset

2 Synes om

@lillefod Som studerende siger jeg: TAK til jer FADL-undervisere for at give os sindssygt materiale, som er gennemarbejdet og spot on hvad man skal forstå fra modulerne!

1 Synes om

Ved ikke om du er startet endnu, eller starter efter ferien..
MEN! FADL-kurderne er guld værd!
Jeg kan KUN anbefale at du tager til dem med dine medstuderende! :raised_hands:

Du får brudt pensum ned, bid for bid, og der er rig mulighed for at kunne stille alle de spørgsmål du har, både under kurset, men også i pauserne - og pr. mail. De er SÅ søde til at svare!

Jeg dumpede et fag, jeg havde være til kursus i, og skrev til underviseren fra FADL, som hjalp mig med at lave en ny læseplan/finde hvad fokus skulle være.

Så kan KUN anbefale at du melder dig til kurset - og så bliver slides send til dig når kurset er ovre :smiley:

( I min læseplan har jeg gennem hele BA-delen lagt dage ind til både at tage på kurset, og så også en 2-3 dage efterfølgende til at tegne materialet de deler ud, for mig selv)

2 Synes om

Tak for info og gode råd !