Hej, jeg har et fagsnit på 9,4, og vil gerne læse medicin på aau, og jeg vil høre mine chancer og jeg er ovenikøbet har relevant arbejde i 12 måneder
Husk at der er fokus på hvor mange timer du har arbejdet hver uge i de 12 måneder ![]()
Ja, har snakket med aau jeg får 2 fulde point
1 Synes om
Sidste år var grænsen på 9,5 med fuldtids arbejde med 30/32 timer
Tror I der er chance for at snittet falder
Ingen kan spå, men det er nok lige på grænsen. Måske er man heldig, måske er man ikke. ![]()
Ingen ide! Men, måske det at man skal op til alle eksaminer igen, vil påvirke noget? Jeg har ikke sat mig synderligt meget ind i det, men synes jeg har hørt folk snakke lidt om det. Altså, fx blev jeg færdig med HTX i 2021, og var kun oppe i… 3 eksaminer, af mine 5 A fag (var heller ikke oppe i SOP). Så det kan da godt have trukket mit snit op. Måske!
1 Synes om