"Far er chokeret over, at dømt bedrager nu læser medicin"

Lige set den her nyhed og kunne da være interessant at vide hvad i synes? Bør man have lov til at læse medicin efter at have udgivet sig som medicinstuderende og givet medicin?

Jeg tænker for den sober tone og lignede, at man ikke skal nævne vedkommende med navn, såfremt man kender personen - (hvilket jeg også tænker admins er enig i?)

Jeg synes personligt vedkommende ikke burde have lov til at praktisere medicin, føj siger jeg bare.

4 Synes om

Jeg synes ikke at vedkommende burde have lov til at arbejde som læge og praktisere. At han som knægt synes at han kunne spankulerer ind på et hospital og behandle patienter (og endda små børn!) viser at der er noget helt galt oppe i knoppen på ham. Jo han har taget en straf for det men det ændrer ikke det faktum at han gjorde det. Jeg håber at der er kommet en hel del selvransagelse oven på hans stunt.

Jeg er ærgerlig over at hans dom ikke fremgår tydeligt når han engang skal søge arbejde som læge og forsvinder på et tidspunkt. Jeg kan kun gisne om hvilke friheder han kan tage sig på det tidspunkt. Disse tanker er måske ikke berettiget men jeg ville ikke ønske ham som min læge.

2 Synes om

Synes debatten hurtigt kommer til at ligge uden for siden formål: studie og studieliv.

Så jeg tillader mig at lukke den.

2 Synes om