Ferie i 2011 og svar fra uni om optagelse?

Hej alle

Jeg har et spørgsmål som jeg er ret træt af at tænke på, så jeg slår det op her.

Jeg søger ind på kvote 2 på SDU til marts, og i tilfælde af at jeg kommer ind, vil jeg gerne spørge ang. rejse i sommerferien 2011.

Hvornår får man svar fra universitet, om man er optaget? Til juni?
Hvis jeg skal skrives op til en ungdomsbolig, går det så at jeg tager på ferie i hele juli, og ligesom rejser fra det hele?

Jeg manger noget orden i det hele lige nu. Spørgsmålet om ungdomsbolig og svar fra universitet…hvordan skal det hele organiseres?

Tak på forhånd

Hey,

Hvis du kommer gennem kvote 2, og med det samme bliver optaget, ved du det i juni. Hvis du som jeg gjorde kommer på kvote 2 venteliste, får du det at vide d. 30 juli som alle andre. På SDU får du svar på om du er kommet ind, og desuden om hvordan MCQ og MMI går, på nettet. DVS. du kan være hvorsomhelst i verden, du skal bare have adgang til en computer… selv var jeg i NY da jeg fik beskeden sidste år…

Hvordan du gør med bolig ved jeg ikke, men jeg kunne forestille mig at man kan søge over nettet :slight_smile:

Håber det var noget du ku bruge :smiley:

  • Emma

Mange tak for dit svar :slight_smile: Det var i hvert fald brugbart. Men jeg tænkte på hvornår man så får login og brugernavn til det, så man evt. kan tjekke via nettet udenlands?

Du får en kode og bruger når du søger om kvote to, og det er den du bruger fremover… Så den har du længe inden du tager på ferie… bare rolig :stuck_out_tongue: