FIlbasen?

Er der en venlig sjæl, der vil fortælle hvordan jeg klikker mig frem til filbasen? Har brugt den før, men kan bare ikke finde den, tror jeg ved at blive små skør…

det kan du vist heller ikke, frold har fjernet den

Til min store overraskelse var det en feature der ikke blev benyttet her i anden omgang. På det gamle studmed.dk var det en poopulær feature, men der var ikke rigtig nogle der gad uploade filer til denne løsninger.

Muligvis var løsningen ikke intuitiv nok - jeg ved det ikke? Måske findes der i dag andre løsninger til note-deling? Bl.a. har jeg set en dropbox-løsning her på siden. Synes dog initiativer som det er en uheldig løsning, da jeg slår på fri og lige adgang. Skal man være en del af en eksklusiv klub kan de skyldes 2 ting. Enten det er ulovligt eller 2. man ønsker at nogle holdes uden for.

Jeg vil muligvis overveje en ny fildelingsløsning, men lige nu har jeg ikke ressourcer til det.

Mange tak for svar, det er da rart at finde ud af jeg ikke er blevet skør :wink:
og Frold, synes det er imponerende du lægger så meget tid og energi i denne side, så det er da klart at du ikke lige laver en ny filbase!
Ved heller ikke hvorfor folk ikke brugte den noget mere, det var jo en dejlig nem måde at finde fx læseplaner på :slight_smile: