Finder du fejl - så post dem her tak

Hejsa

Som man kan læse i en anden post, så har jeg brugt starten af sommerferien på at opdatere dette forum.

Jeg har selv gennemteset det inden jeg lagde det op, men skulle du støde på fejl, så vær sød at del dem med mig, så jeg kan ændre dem.

Håber i vil hjælpe til.

Med venlig hilsen
Frold

Hej frold.

Kender ikke så meget til php :frowning:

Jeg ved heller ikke om det er arbejdet værd, men hvis man printer siderne bliver de sidste ord i linjerne spist.

På mange hjemmesider laver man et stylesheet til “screen” og et til “print”

Hvad hvis du trykker på dette ikon?

:wink:

Hej frold…

Jeg ved ikke helt, hvor jeg skulle skrive det, men det er altså max irriterende, at ens profilbillede max må fylde 10kb - kan du ikke sætte det op til 15-20?

På forhånd tak

Hov min fejl, sorry… 10 er mere end nok!

Hej frold

Rigtigt godt arbejde med at forbedre brugerinterfacet her på siden.

Hej,
Det er ikke så meget en fejl som en efterspørgsel. Jeg synes engang at der på forsiden var en top5 over de nyest til salgsatte bøger og de nyeste ønskes til at købe-bøger. I miss that :slight_smile:

Lindse

[quote=“lindse”:3jyswdbz]Hej,
Det er ikke så meget en fejl som en efterspørgsel. Jeg synes engang at der på forsiden var en top5 over de nyest til salgsatte bøger og de nyeste ønskes til at købe-bøger. I miss that :slight_smile:

Lindse[/quote]

Done. Er lidt i tvivl om det sløver portalen, men nu er den i hvert fald tilbage :smiley:

fantastisk! Tak :slight_smile:

Er det kun moderator der kan oprette afstemninger?

Synes at siden er mega lang tid om at loade…
Ellers er det kanon…

Ja, kun admin = mig

[quote=“fedfest”:3al3pqkb]Synes at siden er mega lang tid om at loade…
Ellers er det kanon…[/quote]

Det er sponseret service, så det må vi desværre leve med… der er gode og dårlige dage…