Forsikring for læger

Der skulle efter sigende være en forsikrings-ordning for læger der skulle være favorabel - vist gennem DADL. Jeg har imiderltid kigget siden igennem og “googlet” en del, men jeg kan ikke finde noget. Nogen der ved noget??

Bilforsikring (ansvar + kasko): Tryg bilforsikring for læger: Bilvægt max 1tons, selvrisiko 3100. Forsikringen stiger ikke ved skadesanmeldelse. Ved vægt på 1,2t da +1300kr

Ulykkesforsikring: Trygs Gruppelivsforsikring for læger: 1million i invaliditetssum, dødsfald 100.000 også inkl. Amputationsdækning (2005 priser)

Indbo og ansvar: Trygs Gruppelivsforsikring for læger: Indbosum 566,000, privatansvarsforsikring, rejsegodsforsikring, retshjælp - uden selvrisiko

Nogle noter fra mit budget indskrevet efter jeg har haft ringet til dem… Håber du kan bruge dem.

Jeg er mest af alt interesseret i prisen for bilforsikringen. Hvad koster casko og hvad koster ansvars pr. år??

Sry - fik jeg ikke skrevet:

Jeg har sat udgiften til 675 pr månede og det er 8100 pr år for en bil på indtil 1t. En bil på 1,2t blir som jeg læser mine noter 8100+1300 = 9400. Men du må hellere ringe og tjekke :smiley:

Jeg har lige flyttet alle mine forsikringer over i Tryg, med DADL-aftale. Bla. fordi deres bilforsikring er meget fordelagtig… Men ring til dem, for det hele afhænger af hvilken bil du har og hvor længe du har kørt skadefrit og om du vil have selvrisiko og hvor stor selvrisiko du vil have…