Forsikring?

Hey
Står og mangler en forsikring osv.
Kan vi få noget rabat nogle steder når vi er med. stud?.

Eneste jeg kender til: http://forening.fadl.dk/index.php?context=420

Husk at indtil du er 21 er du dækket ind af dine forældres forsikring eller noget i den stil - undersøg lige det :smiley:

ikke indbo forsikring, hvis du er flyttet hjemmefra, eller er man dækker hvis man bor hjemme

Vær opmærksom på at DADL har en gruppeforsikringsaftale med Tryg. Denne aftale kan også benyttes af lægestuderende. Hvis man har brug for forsikringer der dækker ud over kollegieværelse og cykel, så er deres tilbud meget favorable. Ring blot til Tryg og bed om “Gruppeforsikringer”

Når emnet nu er oppe vil jeg gøre opmærksom på, at den ulykkesforsikring der er med i aftalen, bliver afregnet efter en anden mén-tabel end arbejdsskade-styrelsen, i tilfælde af varigt mén. Blandt andet er øjen- og håndskade dækket noget bedre.
Desværre har min erfaring vist mig, at denne forsikring er en god hjælp hvis man kommer til skade under studiet, da man jo ikke kan tegne forsikring mod uarbejdsdygtighed før man bliver færdig med studiet.
Jeg er selv blevet skadet i min højre hånd - og er glad for at dækningen er bedre på DADL’s forsikringer - det er jo trods alt noget af et handicap når man er kommende læge.

Jep tak, nu er det jo sådan at jeg fylder 21 her til sep. så skal jo igang med noget forsikring!! he he jeg er jo ved at blive gammel.
takker kan være jeg skal ringe til tryg, lyder som en god idé
tak tak