Fredagsbar Panum

Hej,

Jeg begynder på kandidaten på KU til februar 2013. Da jeg har læst min bachelor på Århus universitet havde jeg håber på at kunne blive vel-integreret på studiet i Kbh ved at tage til diverse fredagsbarer på panum. Men nu hører jeg, at den er nedlagt pga ombygninger indtil 2017 - så mit spørgsmål til jer er; hvor møder man da sine kommende studie-venner udenfor undervisningslokalernes 4 vægge? :slight_smile:

Glæder mig til at møde jer :slight_smile:

Er der virkelig ingen der kan svare mig på, hvor man går hen en fredag eftermiddag når man er medicinstuderende på KU? :slight_smile:

Eller hvad man gør de andre aftener/eftermiddagen som med.studerende på KU for at møde sine medstuderende??? Misforstå mig ikke - det er bestemt ikke bare alkohol i fredagsbaren jeg leder efter…

Der er fredagsbar nu på fredag på Panuminstituttet :slight_smile: det starter kl. 11 og du skal bare have studiekort med.
Pga. ombygning vil det blive holdt i den midlertidige klub som får indgang ud mod Blegdamsvej. Du skal op ad nogle trapper for at komme ind.
God fornøjelse :slight_smile:

Hej med dig,

Jeg har følgende forslag til dig (iøvrigt håber jeg at du får en god start)

Jeg vil holde øje med MOK (evt. via deres hjemmeside). Det er typisk det sted, hvor man kan holde sig opdateret med sociale arrangementer. Iøvrigt så er der jo også en masse basisgrupper på panum, og disse reklamerer også deres arrangementer i MOK. Basisgrupperne kan sagtens være en rigtig god ide til at møde folk på tværvs af afgangene. En samlet oversigt over disse grupper finder du på www.medicinstudent.dk

Hvis du er på udkig efter en læsemakker, så kan du via kunet.dk og derefter trykke på kandidatdelen i medicin dernæst et link til studievejledningen, hvor der et eller andet sted skulle være en læsemakker-portal. Her kan man skrive kort om ens ønske og dernæst poste beskeden derinde. Folk som også står i samme situation som dig, vil så kunne give besked til dig.

Jeg håber, at det kan hjælpe dig videre med at gøre livet sødt på panum.

Du er velkommen til at skrive hvis du har flere spørgsmål.

Mvh Sposer