Fremlæggelse af modulopgave (AAU)

Hej.
Jeg har et spørgsmål ift. fremlæggelse af modulopgave i 1.1 på første semester (AAU).

Jeg har snakket med mine medstuderende fra min studiegruppe om det, men er stadig i tvivl om deres eller min forståelse er det der forventes af os til fremlæggelsen.

Jeg har nemlig forstået det som, at vi skal fremlægge de forskellige emner vi har fået, hvor min medstuderende så har forstået det som, at vi kun overordnet skal forklare den opgave vi har lavet. Derfor har vi heller ikke delt opgaver ud til hinanden (altså om hvem der skal sige hvad).

Føest og fremmest er de fleste vejledere virkeligt loose omkring modulopgaven. Jeg husker det som, at vi altid bare har fremlagt den opgave vi har lavet. Det hele afhænger dog lidt af hvad vejleder har sagt :woman_shrugging:
Uanset hvad no worries, i skal nok blive godkendt :cowboy_hat_face:

Det er ikke så meget godkendelsen der gør mig usikker, men mere om tanken om at skulle fremlægge uden at være helt forberedt. Altså jeg kender jo emnerne, siden jeg har været en del af besvarelserne på opgaven, men jeg er bare en smule nervøs over, at lige pludselig blive spurgt om noget jeg ikke helt er forberedt på.
Jeg ved ikke måske er jeg lidt for paranoid😅

Ellers må du jo sige til din gruppe, at du vil være ansvarlig for opgave 1 + 2 f.eks. og så må de tage resten. Uanset hvad skal det nok gå, se det en øvelse i at komme ud i situationer, som du ikke er helt forberedt på. Fordi dem kommer der mange af :cowboy_hat_face:

1 Synes om

Tak for svaret😊 Det hjalp lidt til nervøsiteten😅

1 Synes om

Det er ligesom, at være til eksamen kemi - Her ved du jo heller ikke hvad læren kan finde på at spørge dig om

1 Synes om

Bruh…
min medstuderende har lige skrevet at vi rent faktisk skal fremlægge og at vi burde dele opgaverne ud😑
Den samme pige som sagde at den ikke skulle “fremlægges” som sådan, og at vi bare skulle snakke overordnet om den.

Mig lige efter hun skrev det:

Dallas Cowboys Football GIF by ScooterMagruder

1 Synes om

Vi har også haft en del snak om det i min gruppe. :wink:
Vi valgte at dele det ud, men at snakke om det mens vi lavede det.
Held og lykke!

P.S Håber du/i vælger at tage til Sund Messe i dag!:slight_smile:

1 Synes om

Ja det var jeg faktisk😌
Det var hyggeligt med noget kage