Gamle eksamenssæt AAU

Hej.
Jeg har et spørgsmål om gamle eksamenssæt. Jeg kan nemlig huske, at jeg havde hørt eller læst et sted, at det var nok hvis man øvede de gamle eksamenssæt, men jeg er bare lidt i tvivl om det er godt nok bare med det.
Mvh cc

Altså hvis du kan svare på alle spørgsmålene i de gamle sæt, uden at skulle tænke over det eller slå det op noget sted, er du nok ret godt stillet ja. Det er dog nok kun de færreste, der kan dette. Så min personlige holdning vil være, at det er urealistisk at klare sig meget godt, ved KUN at have lavet de gamle sæt og holde ferie resten af tiden. :cowboy_hat_face:

1 Synes om

vores unervisere tager bevist spørsmål der ikke har været før for at teste os i pensum.
flere dumpede i vores siste eksamen fordi der blev stillet 2 histologispørgsmål som ikke havde været i sættene før og som var svære.
Jeg går på SDU.

1 Synes om

Ja giver også god mening. Er nemlig i gang med at gå igennem alle emnerne og føler bare at man misser en del hvis man bare øver sig i eksamenssættene. Man kan vel kigge på eksamenssættene for at se om der er blevet spurgt om det samme et par gange og måske forestille sig hvad de kunne spørge denne gang.

Synes eksamrnssæt er gode til at lære/forstå hva de vil have man svare på.

1 Synes om