God Læge?

Hejsa,

jeg er en medicin studerende, der ikke kunne gennemføre sit bachelour til tiden. i princippet burde jeg være bachelorer allerede for 1 år siden.
men jeg har beklagelige dumpet nogle fag og skulle derfor til re eksamens.
jeg kom ind på medicin studiet lige efter gymnasiet,var vant til de høje karakter både til de mundtlige og skriftlige.
men her på medicin har jeg ikke fået et eneste 12 tal. det hæjeste jeg har fået er et 7 tal. og ellers bare 4 taller og nogle 2 taller.
generelt har jeg dumpet 2 semester, både anden og tredje. og tog dem derfor om…
jeg er normalt begavet og elsker virkelig medicin studiet,kan ikke se mig selv som noget andet. og glæder mig sådan set til arbejdet som læge og at kommer så langt gennemføre det og være i stand til at hjælpe, forstå og gøre noget for dem der har brug for. men mit problem er at jeg er ikke særlig god til at lære udenad og skal derfor åbenbart bruge mere tid? alligevel kan jeg lade være med at tænke på om det mon ikke betyder/er et tegn på jeg bliver en dårlig læge i fremtiden?
og jeg har ikke fået tid til at arbejde med noget uddannelsesrelevant, så nu sidder jeg og er total bange for fremtiden?
hvis jeg nu gennemføre uddannelsen, kan jeg så få et arbejde selvom jeg har dumpet nogle semester og har 2 taller til visse fag? en arbejdesgiver vil vel næppe være glad for at har en mand, der er dumpet til flere og ikke en enkel eksamen.
og forventer de ikke en studierelevant arbejde?
jeg vil så gerne være læge, det er virkelig min drøm. jeg har ikke fået noget søvn de sidste par dage og jeg tør ikke snakker med studievejleder…
men ingen vil jo har mig som læge i fremtiden? for hvordan kan de også stoler på om jeg forsatår tingerne?
og jeg ved virkelige ikke hvad jeg kan gøre for at får gode karakter? eller finde en studierelevant job.

har i nogle kommentar? tænke i sikke en dum med.stud.? andre ville sikkert har tjendt min studieplads bedre end mig det er jeg klar over.