Gode besvarelser i sundhedspsykologi;-)

Hej.
Jeg sidder og tænker lidt over faget sundhedspsykologi. Man hører fra mange at de har svært ved et egentligt overblik. Ikke som i en matematik prøve hvor man har et facit - rigtigt eller forkert. Det har givet mig ide’en til at høre om der er nogle der er villige til at udveksle eksamensbesvarelser. Jeg er dybest set mest interesseret i dem hvor det er gået godt da de kan give den bedste feedback. Så hvis du har din gamle besvarelse i psykologi og sundhedspsykologi liggende på den pc - vil du så ikke udveksle den. Det vil gøre mig meget glad;-)

Hilsen Allan.

Hej Allan
Først og fremmest. Tag det helt roligt - hvis man læser i sundhedspsykologi, får man en god karakter. Hvis man ikke læser, består man.
Jeg vil alligevel råde dig til at læse/skimme bogen, da det ellers bliver en ubehagelig og stressende eksamen. Og nej, det er slet ikke ligesom en matematik-prøve, det er meget nemmere - det gælder stort set om at skrive af fra bogen! Min besvarelse var ren afskrift, og det tror jeg altså ikke du har glæde af at læse, når du først har kigget i bogen.

Hey derude

Vil høre om der er nogen der sidder inde med nogle eksamenssæt til sundhedspsykologi,
som de ville dele med os andre? det er jo ikke til at finde noget på absalon/nettet :frowning:

For at finde sundhedspsykologiske eksamenssæt kan man se sig om på www.manan.dk/index.php?page=psykologi

Hey igen

Håber I alle sammen nyder en velfortjent ferie…
Hvis nogen af jer ligger inde med nogle gode kompediesamlinger til sundhedspsyk, som I evt ville dele
så vil jeg være meget taknemmelig. Jeg vil også meget gerne købe dem hvis det bedre kan lade sig gøre,
kan nemlig ikke finde noget brugbart på manan.dk, da kompediesamlingen der findes stammer tilbage fra
1996.

På forhånd mange tak, og fortsat rigtig god ferie.

Jeg har lidt forskelligt liggende, -hvis du sender mig din mail adresse skal jeg sende det til dig.

1000 tak, min mail er : [email protected] :slight_smile: